در طول تعمیر و نگهداری گلکسی استور چه کارهایی را نمی توانید انجام دهید؟
در 22 آگوست در ساعات تعیین شده، کاربران دستگاه گلکسی به سرویسهای Galaxy Store و Themes در تلفن، تبلت و وب خود دسترسی نخواهند داشت. در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که در حین انجام کار تعمیر و نگهداری نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید:
- دانلود و بهروزرسانی همه برنامهها یا محتوا از طریق Galaxy Store/Galaxy Themes بهطور موقت به حالت تعلیق در میآید.
- بهروزرسانیهای اضطراری/بهروزرسانیهای امنیتی ارائهشده توسط دستگاههای Samsung Galaxy بهطور موقت به حالت تعلیق درآمده است.
- اگر مستقیماً از سایر برنامهها به GalaxyStore/Galaxy Themes بروید، دسترسی امکانپذیر نیست.
- فروشگاه گلکسی که از تولیدکنندگانی غیر از سامسونگ قابل دسترسی است نیز در دسترس نیست و دانلود و بهروزرسانی برنامهها یا محتوای Galaxy Store/Galaxy Themes متوقف شده است.
- دسترسی به Galaxy Store/Galaxy Themes یا استفاده از سرورهای Galaxy Store/Galaxy Themes به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است.
همانطور که می بینید، انتشار وصله امنیتی نیز به طور موقت متوقف خواهد شد. در طول این دوره تعمیر و نگهداری نمیتوانید سیستمافزار جدید را دانلود و اعمال کنید. در صورت نیاز، همچنان میتوانید فایلهای میانافزار رسمی را از وبسایتها دانلود کنید. حتی توسعه دهندگان برنامه به فروشگاه دسترسی نخواهند داشت یا نمی توانند برنامه های خود را به روز کنند. سامسونگ باید خدمات فروشگاه و تمها را پس از چند ساعت به صورت آنلاین ارائه کند، اما طبق معمول با تعمیر و نگهداری، این شرکت این احتمال را رد نمیکند که زمان پایان بسته به پیشرفت تغییر کند.
دوره تعمیر و نگهداری بر فروشگاه برنامه Galaxy تأثیر می گذارد. خریداران بالقوه دستگاه گلکسی همچنان این امکان را خواهند داشت که در 22 آگوست محصولات سامسونگ را در صورت تمایل سفارش دهند. اما تا زمانی که کار تعمیر و نگهداری کامل نشود، نمیتوانند دستگاههای جدید خود را با آخرین بهروزرسانیهای برنامه به درستی راهاندازی کنند.